محور تقریب توسط خود دانش آموزان در حیاط مدرسه شکل گرفت و هر نفر یک عدد را در دست گرفت. عدد 5 کمی جلوتر قرار گرفت و بچه ها با بازی کردن به محض شنیدن اسم عددشان باید به سمت صفر یا ده میرفتند. و تشخیص میدادند کدام مسیر نزدیکتر است تا اینکه در بایان همه متوجه اعداد قبل و بعد از عدد 5 شدند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

برنامه اسکان1 علوم تربیتی 95 اجاره سوئیت، خانه و ویلاهای مبلا دفتر آشپزی ادبی خرید و فروش و رهن و اجاره شاعرانه تجهیزات پزشکی تکصدا موزیک یاس